افتتاح پژوهشگاه شهید رئیسی و مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در مشهد با حضور وزیر بهداشت+ فیلم هشدار ناپایداری جوی در ۹ استان کشور (۴ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳) راهبرد شهیدجمهور برای چالش‌های زیست محیطی گره‌گشایی دیپلماتیک بود ارائه بیش از ۶۸۰۰ خدمت درمانی به حجاج ذخیره ۲ ماهه شیرخشک در کشور مهار آتش در منزل مسکونی واقع در خیابان فکوری مشهد+تصویر(۳ خرداد ۱۴۰۳) اولین اقدام دولت شهیدِ جمهور، واردات ۱۰میلیون دوز واکسن کرونا بود توزیع شیر رایگان؛ اقدامی که پس از ۶ سال وقفه با دستور شهید جمهور احیا شد شمار امدادرسانی به شرکت‌کنندگان آیین تشییع شهید جمهور به هزار و ۱۰۰ نفر رسید (۳ خرداد) ورود و تشرف ۱۰ هزار زائر ایرانی به مکه مکرمه امدادرسانی هلال‌احمر خراسان رضوی به ۸۰ نفر از حاضران در آیین تشییع رییس‌جمهور برقراری ۷۰ پرواز فوق‌العاده سران عالی رتبه خارجی در فرودگاه مهرآباد هشدار وقوع سیل به ۱۰ استان کشور (۳ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۵ کیلو مواد مخدر از از کوله پشتی مسافر لزوم مبارزه مداوم با مافیای زباله
سرخط خبرها

بازنشستگان: الیاس نادران باید در صداوسیما عذرخواهی کند

  • کد خبر: ۷۴۵۹۲
  • ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
  • ۱
بازنشستگان: الیاس نادران باید در صداوسیما عذرخواهی کند
گروهی از بازنشستگان ضمن انتقاد از اظهارات اخیر الیاس نادران (نماینده مجلس) خواستار عذرخواهی رسمی از طریق صداوسیما شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، گروهی از بازنشستگان خوزستان ضمن انتقاد از اظهارات اخیر الیاس نادران (نماینده مجلس) خواستار عذرخواهی رسمی از طریق صداوسیما شدند.  

این بازنشستگان اعلام کردند: وقتی ایشان آن اظهارات نادرست را از بلندگوی صداوسیما بیان کرده باید از همان بلندگو در مقام عذرخواهی بربیاید و از جامعه چند میلیون نفری بازنشستگان کشور معذرت خواهی کند.  

به گفته این بازنشستگان، ایشان باید فیش حقوقی خود را به صداوسیما بیاورد و به مردم نشان دهد تا بدانیم آیا حقوق ایشان و امثال ایشان تورم زاست یا حقوق یک بازنشسته که یک سوم خط فقر درآمد دارد؟!  

این بازنشستگان با ابراز نگرانی نسبت به آینده همسان‌سازی می‌گویند: به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس و همفکرانشان قصد دارند همسان‌سازی را با اخلال مواجه کنند. شروع کرده‌اند به تخطئه همسان‌سازی و می‌گویند حقوق بازنشستگان نباید زیاد شود ما هم می‌گوییم حقوق نمایندگان مجلس زیادی است و باید اول به اندازه یک بازنشسته حقوق بگیرند و بعد بیایند نظر بدهند!  

این بازنشستگان از صداوسیما به عنوان رسانه ملی درخواست دارند با دعوت از نادران؛ از او بخواهند در ارتباط با اظهارات خود توضیحات روشن ارائه دهد.  

نادران در یک گفتگوی زنده تلویزیونی گفته بود حقوق بازنشستگان تورم زاست و برای دولت تعهد مالی ایجاد می‌کند.

منبع: ایلنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
نادران چه حقی داشته اینگونه حرف بزند سریعا عذرخواهی کند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->